Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Tak, możesz anulować lub zmienić zamówienie w ciągu 24 godzin od jego złożenia. Skontaktuj się z nami, aby to zrobić.

2. Jak długo trwa dostawa?

Dostawa zwykle trwa od 1 dnia do 3 dni roboczych.

3. Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności BLIK, przelewy bankowe oraz wszystkie płatności oferowane przez jednego z największych dostawców płatności czyli PayU.

4. Czy mogę zwrócić produkt, który mi się nie podoba?

Oczywiście, masz 14 dni na zwrot produktu, o ile nie został on użyty ani nie jest uszkodzony.

5. Jak mogę się z Wami skontaktować?

Możesz się z nami skontaktować przez formularz na stroni lub wysłać wiadomość na e-mail podany w dolnej części sklepu w sekcji z nazwą naszego sklepu. Odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin.

6. Czy oferujecie wsparcie po zakupie?

Tak, oferujemy wsparcie po zakupie na wszystkie nasze produkty niezależnie od wysokości kwoty zakupów.

7. Czy Mozą u was kupować na raty?

Tak oczywiście mamy dostępne raty od kwoty 300 zł.